שולח טופס...

השרת נתקל בשגיאה.

הטופס התקבל.

שאלות ותשובות

אני מעוניין להחליף את מועד השהייה/ הרכב החדרים, האם אפשרי?

כל עוד יש מקומות בתאריכים החלופיים, ניתן לבצע שינוי באמצעות מוקד הפניות הטלפוני של קשרי תעופה, יכול ותהיה עלות נוספת בהתאם לבקשת השינוי.

האם המחיר כולל ביטוח?

לא. המחיר אינו כולל ביטוח נסיעות לביצוע ביטוח נסיעות לחץ כאן

אני או מי מטעמי בעלי דרכון זר / תעודת מעבר, האם דרושה לי אשרת כניסה או ויזה?

באחריותך לבצע את הבדיקה. אם תגיע לשדה התעופה ללא אשרת כניסה או עם דרכון שפג תוקפו או עם צו עיכוב יציאה מהארץ (ניתן לבדוק במשטרת הגבולות - טל. 3450*) ובשל כך יימנע ממך או מהנוסעים איתך לטוס ותאלץ לשאת בעלות הנופש.

היכן ניתן למצוא את מסמכי הנסיעה ?

את כל מסמכי הנסיעה הרלוונטיים לך (כרטיס טיסה, שובר מלון, שובר רכב, שובר שייט, שובר העברות, שובר משחק-לא כרטיס המשחק) תוכל למצוא ולהדפיס בשני עותקים במייל אותו עדכנת בעת ביצוע ההזמנה. להדפסה

בעלי מוגבלויות :

יש לפנות למוקד שירות הלקוחות ולציין כי הנוסע הינו בעל מוגבלות ע"מ שנבצע תיאום מול הגורמים השונים הן בטיסה והן בבית המלון.

למי אציין בקשות מיוחדת (גם מלון וגם טיסה)?

יש לפנות למוקד שירות הלקוחות לבדיקה פרטנית אודות הבקשה המיוחדת שם ייבדק אם ניתן ויצוין מחיר באם כרוך בכך.

אני בהיריון ומעוניינת לטוס לנופש, האם יש הנחיות מיוחדות?

חברת התעופה מתנה את הטיסות לאישה הרה (עד שבוע 28) במילוי טופס תצהיר אישי (בשדה התעופה) המאשר כי הרופא המטפל אישר לנוסעת לטוס בטיסה זו על אף היותה בהיריון. עליה להצטייד מראש באישור רפואי באנגלית. לתשומת לבך, חברת התעופה משוחררת מכל אחריות לנזקים שעלולים לקרות לאישה הרה תוך כדי הטיסה ובעקבותיה.

נרשמתי ואני צריך לבטל מסיבות אישיות, מהם דמי הביטול:

דמי הביטול מפורטים בתקנון המופיע באתר זה.

קראתי את התקנון ואת דף השאלות והתשובות ועדיין יש לי שאלות. לאן עליי לפנות?

נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה במוקד הפניות שמספרו 03-5205020 בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00 וביום ו' בין השעות 09:00-13:00

ביטול הזמנה ודמי ביטול:

 

הודעת הביטול:

במידה ותבחר לבטל את הזמנתך עליך לשלוח הודעת ביטול למשרדנו באחת מהדרכים הבאות:

 • בדואר רשום;

 • בדואר אלקטרוני בכתובת Kishrey.Service@aviation-links.co.il

 • בפקס שמספרו 03-6388808

 • באמצעות קישור לשליחת הודעת ביטול המצוי בדף הבית של באתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.kishrey-teufa.co.il/cancel_reservation.html

 

בהודעת הביטול יש לציין שם מלא, מספר זהות ומספר הזמנה.

ביטול עסקת מכר מרחוק כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן:

 • כל צרכן רשאי לבטל עסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה או מהיום בו נמסר לו מסמך הכולל את פרטי העסקה, ובלבד שהביטול יעשה לפחות 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד בו אמור השירות להינתן.

 • צרכן שהוא אזרח ותיק (בן 65 ומעלה) ו/או אדם עם מוגבלות ו/או עולה חדש (כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן) רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע העסקה או מהיום בו נמסר לו מסמך הכולל את פרטי העסקה, ובלבד שהביטול ייעשה לפחות 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד בו אמור השירות להינתן. האמור כפוף לכך שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין צרכן כאמור (לרבות תקשורת אלקטרונית). לצורך ביטול העסקה, החברה רשאית לדרוש הצגת תעודה המוכיחה שהצרכן הוא אזרח ותיק, אדם עם מוגבלות או עולה חדש.

 

חיוב בדמי ביטול בגין ביטול עסקת מכר מרחוק מכח חוק הגנת הצרכן:

ביקש צרכן לבטל עסקת מכר מרחוק בהתאם לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן (המפורטים לעיל), החברה רשאית לגבות ממנו דמי ביטול בכפוף לתנאים הבאים:

 • בוטלה עסקה בשל פגם, אי התאמה, אי אספקת השירות במועד או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול על ידי החברה.

 • בוטלה עסקה בנסיבות אחרות (כלומר, לא בשל פגם, אי התאמה, אי אספקת השירות במועד או בשל הפרת חוזה), החברה תגבה דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ₪ (הנמוך מביניהם).

 

חיוב בדמי ביטול בגין ביטול עסקת מכר מרחוק שלא מכח חוק הגנת הצרכן:

ביקש צרכן לבטל עסקה שלא בהתאם לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן, יחויב בדמי ביטול בהתאם לסוג המוצר כדלקמן:

שיט: דמי הביטול שייגבו בגין ביטול עסקה לרכישת שיט יהיו בהתאם לתנאי הביטול של חברות השיט.

ספורט: דמי ביטול שייגבו בגין ביטול עסקה אחרי תום תקופת הגנת הצרכן יהיו דמי הביטול מלאים.

הופעות: דמי ביטול שייגבו בגין ביטול אחרי תום תקופת הגנת הצרכן יהיו דמי הביטול מלאים.

קבוצה סגורה: דמי הביטול שייגבו בגין ביטול עסקה שנעשתה עבור קבוצה סגורה יהיו בהתאם לתנאי הביטול הספציפיים ביחס לכל קבוצה.

 

חבילות תיור, טיסות שכר, שירותי קרקע ונופשונים:

 • עד 30 ימי עבודה לפני היציאה – $100 דמי ביטול לנוסע.

 • מ- 29 עד 14 ימי עבודה לפני היציאה – 50% מערך ההזמנה.

 • מ- 13 עד 7 ימי עבודה לפני היציאה – 80% מערך ההזמנה.

 • מ- 6 עד 0 ימי עבודה לפני היציאה – יחולו דמי ביטול בשיעור 100% מערך ההזמנה.

 

טיסות סדירות:

 • טיסות בינלאומיות: דמי הביטול יהיו בשיעור שייקבע על ידי חברות התעופה השונות בתוספת $50 דמי ביטול לנוסע.

 • טיסות פנימיות (חו"ל): 100% דמי ביטול.

כל שינוי בהזמנה לאחר ביצועה כרוך בדמי שינוי/טיפול.

 

הזמנות צעירים :

בהזמנות צעירים ישנה מקדמה לתשלום, בכל מקרה של ביטול, לא יוחזר תשלום המקדמה לאחר תום תקופת דמי הביטול על פי חוק הגנת הצרכן.

 

מהו תוקף הדרכון הנחוץ לנסיעה?

הדרכון חייב להיות בתוקף לפחות 6 חודשים מיום היציאה לחו"ל, על בעלי הדרכון לבדוק צורך באשרות כניסה, ויזה למדינה אליה הם טסים. על הלקוח האחריות לציין אזרחותו בפני הסוכן. הנפקת הדרכון ו/או האשרות ובדיקתן הינו באחריות הנוסע בלבד.

חובה על אזרח ישראלי, בין אם הוא נושא אזרחות אחת או יותר, להיכנס ולצאת מגבולות המדינה באמצעות דרכון ישראלי בלבד

 

*** במידה וביום טיסתך הדרכון אינו בתוקף, ניתן לחדש דרכון בעלות נוספת בשדה התעופה. .

מה משקל המזוודות המותר? מה לעשות במידה והמזוודה שלי לא הגיעה ליעד?

משקל המזוודות, משתנה מחברה לחברה ונע בין 15 ק"ג  ל-23 ק"ג בטיסות בהן הכבודה כלולה (יש לשים לב לטיסות LOW COST בהן הטיסה היא ללא כבודה(.

 

אבדות/גניבות -  במידה והגעת אל היעד והמזוודה שלך לא הגיעה איתך\אבדה\נגנבה – יש למלא טופס אבדות בשדה התעופה עם פרטי הנסיעה והנוסע. יצוין כי אין לקשרי תעופה בע"מ כל אחריות על המזוודות.