שולח טופס...

השרת נתקל בשגיאה.

הטופס התקבל.

שאלות ותשובות

אני מעוניין להחליף את מועד השהייה/ הרכב החדרים, האם אפשרי?

כל עוד יש מקומות בתאריכים החלופיים, ניתן לבצע שינוי באמצעות מוקד הפניות הטלפוני של קשרי תעופה, יכול ותהיה עלות נוספת בהתאם לבקשת השינוי.

האם המחיר כולל ביטוח?

לא. המחיר אינו כולל ביטוח נסיעות לביצוע ביטוח נסיעות לחץ כאן

אני או מי מטעמי בעלי דרכון זר / תעודת מעבר, האם דרושה לי אשרת כניסה או ויזה?

באחריותך לבצע את הבדיקה. אם תגיע לשדה התעופה ללא אשרת כניסה או עם דרכון שפג תוקפו או עם צו עיכוב יציאה מהארץ (ניתן לבדוק במשטרת הגבולות - טל. 3450*) ובשל כך יימנע ממך או מהנוסעים איתך לטוס ותאלץ לשאת בעלות הנופש.

היכן ניתן למצוא את מסמכי הנסיעה ?

את כל מסמכי הנסיעה הרלוונטיים לך (כרטיס טיסה, שובר מלון, שובר רכב, שובר שייט, שובר העברות, שובר משחק-לא כרטיס המשחק) תוכל למצוא ולהדפיס בשני עותקים במייל אותו עדכנת בעת ביצוע ההזמנה. להדפסה

בעלי מוגבלויות :

יש לפנות למוקד שירות הלקוחות ולציין כי הנוסע הינו בעל מוגבלות ע"מ שנבצע תיאום מול הגורמים השונים הן בטיסה והן בבית המלון.

למי אציין בקשות מיוחדת (גם מלון וגם טיסה)?

יש לפנות למוקד שירות הלקוחות לבדיקה פרטנית אודות הבקשה המיוחדת שם ייבדק אם ניתן ויצוין מחיר באם כרוך בכך.

אני בהיריון ומעוניינת לטוס לנופש, האם יש הנחיות מיוחדות?

חברת התעופה מתנה את הטיסות לאישה הרה (עד שבוע 28) במילוי טופס תצהיר אישי (בשדה התעופה) המאשר כי הרופא המטפל אישר לנוסעת לטוס בטיסה זו על אף היותה בהיריון. עליה להצטייד מראש באישור רפואי באנגלית. לתשומת לבך, חברת התעופה משוחררת מכל אחריות לנזקים שעלולים לקרות לאישה הרה תוך כדי הטיסה ובעקבותיה.

נרשמתי ואני צריך לבטל מסיבות אישיות, מהם דמי הביטול:

דמי הביטול מפורטים בתקנון המופיע באתר זה.

קראתי את התקנון ואת דף השאלות והתשובות ועדיין יש לי שאלות. לאן עליי לפנות?

נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה במוקד הפניות שמספרו 03-5205020 בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00 וביום ו' בין השעות 09:00-13:00

מהם דמי הביטול והשינוי ?

במידה ותיאלץ לבטל את הזמנתך, על ההזמנות חלים דמי ביטול מרגע ביצוע ההזמנה. ביטול העסקה יבוצע לאחר קבלת הודעה בכתב למשרדנו והוא כרוך בדמי ביטול, שיחולו לפי הפירוט הבא:

א. בעסקת מכר מרחוק, כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן  (תיקון מס' 26 לחוק): רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום ביצוע העסקה, ובלבד שהביטול יעשה לפחות 7 ימי עבודה קודם למועד בו אמור השירות להינתן ובכתב. בהתאם לקבוע בחוק בביטול ההזמנה "יחולו דמי ביטול בשיעור של 5% מערך העסקה או של 100 ₪ לאדם, לפי הנמוך מבניהם".

ב. במידה וביטול העסקה לא יבוצע בהתאם לחוק הגנת הצרכן יחולו דמי הביטול הבאים: (למעט מוצרים מיוחדים אשר לגביהם יצוינו דמי ביטול ספציפיים, כמו, סקי, ספורט,  מופעים רכבות וכד'. דמי הביטול יהיו 100% מיום בצוע ההזמנה.)

שיט: בהתאם לתנאי הביטול של חברות השיט.

קבוצות סגורות: בהתאם לתנאי דמי ביטול  ספציפיים לכל קבוצה.

חבילות תיור, טיסות שכר, שירותי קרקע ונופשונים:

  •  מרגע ביצוע ההזמנה עד 21 ימי עבודה לפני היציאה – $35 דמי ביטול לנוסע.( למעט הזמנת קשרי תעופה צעירים – 100$ דמי ביטול לנוסע.)
  •  מ- 21 עד 14 ימי עבודה לפני היציאה – 20% מערך ההזמנה.
  •  מ- 13 עד 7 ימי עבודה לפני היציאה – 50% מערך ההזמנה.
  •  מ- 6 עד 3 ימי עבודה לפני היציאה – 80% מערך ההזמנה.
  •  אי הגעה- יחולו דמי ביטול בשיעור 100% NO SHOW / מ- 2 ימי עבודה.

טיסות סדירות:

טיסות בינלאומיות: על פי דמי הביטול של חברות התעופה השונות ותוספת של $50 דמי ביטול לנוסע.
טיסות פנימיות (חו"ל): מרגע ביצוע ההזמנה 100% דמי ביטול.
כל שינוי בהזמנה לאחר ביצועה כרוך בדמי שינוי/טיפול.

 

הזמנות צעירים :

בהזמנות צעירים ישנה מקדמה לתשלום, בכל מקרה של ביטול, לא יוחזר תשלום המקדמה לאחר תום תקופת דמי הביטול על פי חוק הגנת הצרכן.

 

מהו תוקף הדרכון הנחוץ לנסיעה?

הדרכון חייב להיות בתוקף לפחות 6 חודשים מיום היציאה לחו"ל, על בעלי הדרכון לבדוק צורך באשרות כניסה, ויזה למדינה אליה הם טסים. על הלקוח האחריות לציין אזרחותו בפני הסוכן. הנפקת הדרכון ו/או האשרות ובדיקתן הינו באחריות הנוסע בלבד.

חובה על אזרח ישראלי, בין אם הוא נושא אזרחות אחת או יותר, להיכנס ולצאת מגבולות המדינה באמצעות דרכון ישראלי בלבד

 

*** במידה וביום טיסתך הדרכון אינו בתוקף, ניתן לחדש דרכון בעלות נוספת בשדה התעופה. .

מה משקל המזוודות המותר? מה לעשות במידה והמזוודה שלי לא הגיעה ליעד?

משקל המזוודות, משתנה מחברה לחברה ונע בין 15 ק"ג  ל-23 ק"ג בטיסות בהן הכבודה כלולה (יש לשים לב לטיסות LOW COST בהן הטיסה היא ללא כבודה(.

 

אבדות/גניבות -  במידה והגעת אל היעד והמזוודה שלך לא הגיעה איתך\אבדה\נגנבה – יש למלא טופס אבדות בשדה התעופה עם פרטי הנסיעה והנוסע. יצוין כי אין לקשרי תעופה בע"מ כל אחריות על המזוודות.